Greenfarra♥: August 2011

23 August 2011

RINDU KU~~~

dalam tawa riang namun hati sepi,,
dalam wajah ceria namun senyuman nya kosong,
dalam riuh rendah namun ku diam,

sepi hati ku seperti sepi bintang tampa bulan,.
kosongnya senyuman ku seperti kosongnya laut tampa nelayan,
diam ku disini seperti patung x bernyawa...

dulu senyuman ku penuh makna sekarang senyumanku dah  xbermakna,
dulu hatiku ceria sekarang hati hambar.,
dulu diriku riang sekarang diriku hilang....

kini .................................. xda erti

21 August 2011

LANGKAWI LAGI~~

kali ni budak2 tourism batch 5 KISMEC buat lawatan ke langkawi...
walaupon aku selalu ke sana tapi kenangan dia lain2.. ikut keadaan la....

kali ni aku bawa lepa melawat tempat2 yg agak fomel tapi menarik....

NK TAU KEMANA??????
JOM IKUT AKU~~~

1 -kami ke LADA (wajib dilawat utk budak2 tourism)..
2 - kemudia kitaorg ke makam Mahsuri.. pi melawat mahsuri,, tp mahsuri takda...
3 - habis ja kat mahsuri kami ke Malaysia Airport Bhd Langkawi... yg ni part paling suka... walaupon tak naik kapal tp blh pegang pon kira ok lah untuk depa...
4 - hari seterusnya kami ke awana proto malai... tu utk Hotel operasi....
5 - destinasi seterusnya mangrove tour,, saat2 yang paling dinanti2kan adalah bg burung helang n ikan makan
6 - lepas tu ke Tanjung Rhu plak.. syok sbb blh makan free... hehehe
7 - yg ni wajib dilawati,, cable car..
8 - hari terakhir plak kami ke mardi agro teknologi park,,.. 
yg ni bkn ja makan free siap bawak balik g...haha
9 - lepas p mardi kami p lepak2 dekat pekan kuah.. shopping sakan la budak2 ni..
10 - tak abis disini ja.. ada lagi,,, kali ni fery plak cara operasi fery..ni termasuk dlm Modul depa.. nk tak nk kena dengar jugak..
11 - tapi sebelum tu kami pi main dgn ular dkt dataran helang dulu.. best lah....

Ini masa di Makam Mahsuri


Best blh masuk bilik VVIP di Malaysia Airport Bhd. Langkawi.


Homestay dkt pantai cenang ,, terbaik...


Kami di Awana Proto Malai,, bukan utk menginap ya.,, tp menyelinap


Jalan2 Cari ikan,,, ni masa mangrove tour..


mcm budak2 da....


jabatan gantung Cable car


ular2 di Agro Teknologi Park


Ni plak RATU ULAR....


hahahha ni belangkas,, bukan aku yg jadi belangkas/....

Memang menarik sebenarnya LANGKAWI ni.. cuba lah merasa percutian di sana... 

Followers

Kawan-Kawan Google